9 de mayo de 2008

The presidents flow, but the monarchy stands...




Val que la monarquia no es la millor forma de govern, mes si el que volem es un govern totalment democràtic, però es que això es un luxe que no tots els països poden permetrés. Crec jo que es mes important primer que els seus habitants pugen gaudir d’uns nivells de vida i benestar mínims, per a partir de ahí, podré aconseguir un país amb un sistema de govern completament democràtic i transparent.

Doncs per a aconseguir desenvolupar-se, es necessari un govern estable, i com el vídeo diu: “the presidents flow, but the monarchy stands...” i almenys ací, ha sigut així. Aleshores podem preguntar-se: Perquè no ens desembarassem dels Borbons aquestos?

I ací ja entrem en el caràcter espanyol mes pur. Jo crec que es per eixa “mala leche” intrínseca que en el fons tenim tots els espanyols (i jo m’atreviria a dir tots els mediterranis) que ens impedeix posar-se d’acord uns amb altres. Posen el cas d’Espanya, s’imaginen un president de la república del PSOE o del PP, elegit amb una miqueta de consens? Sincerament. jo no.

Per això crec que (temporalment) seguim amb Juanca i descendents, fins que s’hagin superat eixes barreres mentals, i aleshores, ja podrem agafar el bou per les banyes.

No hay comentarios: